úterý 28. dubna 2015

A JE TO TADY




Hana Zavadilová zveřejnila v přispěvku 7.4.2015 blogu následující příběh s ECODESem.


Vyzkoušela jsem ECODES PROFI

Jak? Teď na jaře si pěstuji doma na parapetu přísadu rajčat a paprik. V sadbovém substrátu ze semínek vyrostly malé rostlinky, které jsem přesadila do květináčků naplněných zahradnickým substrátem. 

                                                                                                    foto autorka příspěvku





Část substrátu jsem měla z loňska a část jsem použila z nového balení, zakoupeného letos. V loňském substrátu se mají rostlinky čile k světu. 



                                                                                                                                                                                                                                       
                                                                                                     foto autorka příspěvku

Rostlinky zasazené v novém substrátu téměř nerostly a začaly žloutnout. Už jsem si myslela, že je budu muset vyhodit, ale pak jsem si vzpomněla na Ecodes Profi. Dala jsem pár kapek do zálivky, zalila zeminu se špatně rostoucími rostlinami. Teď již mohu říct, že díky přípravku Ecodes Profi jsou rostlinky zachráněné a rostou!



Ošetřené rostliny jsou sice velikostně menší, ale vzhledem k tomu, že před ošetřením vůbec nerostly, spíše se ztrácely tak je to zázrak. K dnešnímu dni již témeř dororostly ty rostlinky, kterým se dařilo hned od začátku.                                                                                                                                                           Z dodaných materiálů od paní Zavadilové zpracoval  -lekr-

Žádné komentáře:

Okomentovat