úterý 21. dubna 2015

opakování je matka moudrosti

BAZÉNY, BAZÉNY A  ZASE BAZÉNY

V blogu  17.3.2015 jsem se tématicky věnoval bazénům a snažil jsem se vysvětlit jaké jsou výhody bezchlorových přípravků, před výrobky na bázi chlóru. Bylo mi ale divné, že na toto téma byla nejmenší odezva. Možná proto, že máme radost z toho, dělat všechno na poslední chvíli......

A z tohoto důvodu jsem usoudil, že si dáme opáčko. Zajímalo by mě, kdo z vás vlastní zahradní bazén a jakým způsobem ošetřujete vodu ve vašem bazénu. Pokud svůj bazén nemáte zapojte své přátele rodinu nebo sousedy.

    Tyto citlivé informace zasílejte na emailovou adresu ecodesbio@gmail.com a nebo přímo do diskuze dole. Pro ty odvážlivce kteří se zapojí do této bazénové diskuze po zásluze mimo měsíční soutěž odměním.                -lekr-         www.ecodes.cz




Žádné komentáře:

Okomentovat