středa 28. ledna 2015

Zdravím bloggery Zdravé rodiny.

Po přečtení minulých článků na tomto bloggu jste možná zjistili, že máte nějaký problém či potíže.

Moje odpověď pro všechny je, mám pro Vás řešení, které Vám pomůže.

Následující řádky se budou zdát jako šílené, věřte mi, že jsem si myslel před pár lety to samé.......

Před několika lety mě jeden dobrý kamarád nasměroval na jednu firmu co prý vyrábí zajímavý produkt. Slovo dalo slovo získal jsem kontakt a zavolal. Domluvili jsme si schůzku koupil jsem si pár vzorků a rozloučili jsme se s tím, že se ozvu.
Následovalo období zkouška - pokus - zkouška - pokus a nemyslím tím zkoušky ve škole, ale prováděl jsem pokusy s přípravkem ECODES. A zkoušel jsem kde se dalo, začal jsem na sobě a výsledek? Masakr dokázal jsem neskutečné věci, tak jsem výrobek aplikoval na prostředí kde jsem se pohyboval, to už jsem ale nedobrovolně do svých pokusů vtáhl lidi ze svého okolí. V první fázi nikdo nic netušil, a tak jsem svůj výzkum začal postupně odtajňovat a vysvětlovat okolnosti, no a pokusných králíků přibývalo a přibývalo. Ale jejich první reakce byla........... asi stejná jako ty vaše, to nemůže být pravda.... Byla to pravda a dnes je tento výrobek nedílnou součástí naší domácnosti, asi na takové úrovni jako třeba zubní pasta, nebo toaletní papír. :-)

      Když si to tedy shrneme,


  1. máme problém
  2. našli jsme řešení
  3. ale nevíme jak


Otevřete si tedy následující odkaz na webové stránky výrobce.
http://www.ecodes.cz/content/28-abecední-seznam
Pokud jste tak udělali, dozvěděli jste se, kde a jak se dá ECODES použít. Měl jsem vás upozornit, že zjistíte velice široké spektrum použití.  

Nyní záleží jen na vás, můžete, ale také nemusíte tuto značku vyzkoušet v praxi rozhodnutí je na vaší straně.
                                                                                                                    -lekr-

Žádné komentáře:

Okomentovat